Returnering og ombytning

Returnering

Hos Happyhot har du 100 dages returret. Vi bestræber os på at yde den bedst mulige service, men er fristen overskredet kan vi desværre ikke tilbyde at tilbagebetale penge eller ombytte. 

Ønsker du at returnere varen og få pengene igen opkræver vi et gebyr på 45,- som modregnes beløbet der bliver tilbagebetalt. Returbeløbet tilbagebetales ved samme betalingsform, som den der blev benyttet da købet blev foretaget. Pengene refundres inden for 5 bankdage.

Varer der skal returneres skal altid sendes i original og ubeskadiget emballage. Varen må selvfølgelig gerne være prøvet på, men skal leveres retur ubrugt. 

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord godt prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men ikke tage den i egentlig brug, hvis du ønsker hele beløbet refunderet.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur.

Happyhot original emballage, må ikke benyttes som det ydre emballage ved forsendelse.

Ombytning

Ved ombytning skal den nye vare/str. altid bestilles på ny på vores website. Du får tilbagebetalt beløbet for den vare, der bliver sendt retur til ombytning på den betalingsform der er anvendt ved købet. Der er selvfølgelig stadigvæk gratis fragt.

 

Returseddel til Happyhot:

Bemærk: Dit nye ordrenummer skal skrives på retursedlen 
Bemærk: Dit gamle ordrenummer skal også skrives på retursedlen som du finder herunder

https://return.shipmondo.com/happyhot-retur

Dit ordrenummer finder du i den ordrebekræftelse, der blev tilsendt din e-mail umiddelbart efter dit køb. 

Kan du ikke finde dit ordrenummer i din indbakke, så noter venligst navn og telefonnummer, der blev brugt ved køb, på retursedlen. Når vi får disse informationer skal vi nok finde købet/dig i vores systemer.

Reklamation

Når du handler hos Happyhot har du 24 måneders reklamationsret som gældende i købeloven. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationsfristen på de 2 år regnes fra den dag hvor varen er modtaget.

Ved en reklamation bedes man venligst om at kunne fremvise et købsbevis eller ordrebekræftelse. 

Vi betaler fragten for tilbagesendelsen af den defekte vare. 

Garantien inkluderer ikke nedenstående reklamationsgrundlag:

  • Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
  • Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Når reklamationen skal returneres, bedes du oplyse, hvad problemet er så detaljeret som muligt. Jo mere specifik du er, desto bedre kan vi forebygge fejlen fremadrettet og hjælpe dig.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at tage kontakt til Happyhots kundeservice på mail:

mail@happyhot.dk eller tlf. +45 88710711

Få hjælp til at finde PostNords nærmeste pakke shop her:

https://www.postnord.dk/varktojer/find-os

Find Reklamationsseddel her:

https://return.shipmondo.com/happyhot-retur

BEMÆRK! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, samt få en kvittering for afsendelse.